X
    Kategorie: PADcast

PADcast #215 – Ojciec Rolnik

Życie na farmie.

Przez internet przetacza się fala recenzji PS4 Pro oraz opinii i podsumowań N7 Day, my jednak nieświadomi tego, co miało się wydarzyć, prezentujemy Wam nieco bardziej klasyczny odcinek PADcastu – pełen newsów, zostających w pamięci cytatów czy opatentowanych już płynnych przejść.

Oprócz tego Dawid postanowił chwilowo znaleźć drugi etat i nieco popracować na rzecz wirtualnego przemysłu rolniczego. Z gry nie ma co się jednak śmiać, bo aktualnie ma więcej aktywnych graczy na Steamie niż nowe Call of Duty.

Już za tydzień szał recenzji PS4 Pro, oraz wrażenia Tomka z nowego Call of Duty. Tymczasem miłej zabawy z nowym odcinkiem!

PS Jeżeli uważacie, że nasza praca zasługuje na wsparcie finansowe, sprawdźcie naszą zbiórkę na Patronite. Będziemy wdzięczni za każdą złotówkę!

Co w odcinku?

Tematy:

  • BlizzCon – Diablo 3, Overwatch, World of Warcraft
  • PS4 Pro – ostatnia prosta
  • Przyszłość Battlefielda
  • W Australii nastanie zima – Forza Horizon 3
  • Mafia III hitem sprzedażowym
  • Ubisoft skupi się na aktualizacjach

Gry:

  • Farming Simulator 2017 – pierwsze wrażenia
  • Warhammer: Vermintide – pierwsze wrażenia

Pobierz:


Subskrybuj:

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (17)

  • Konsole straciły swoja największą zaletę, czyli jedną konfigurację. Wraz z wprowadzeniem kilku opcji graficznych i jeszcze podzielenie na dwie konsole, ucierpi na tym optymalizacja. Do tej pory optymalizacja polegała na przejściu jakiegoś miejsca, jak coś zamulało, to wycinały jakiś krzaczek, albo jakiś shader czy inny badziew i z 26 klatkach w tym miejscu, było 30. Teraz tak nie przelecą, bo będą 4 tryby i będzie jeszcze słabsza konsol z bazą 40 milionów użytkowników. Za dużo kombinowania by to optymalizować.

    • Zgadzam sie w pełni. Konsole powinny miec swoj cykl który nie będzie przerywany półgeneracjami. Niech nawet bedzie drozsza na starcie ale niech oferuje to co powinna. Wchodzenie w tryb "telefonów komórkowych" wyjdzie Sony i MS bokiem. W końcu ludzie przestana kupować konsole na premiere albo blisko premiery ponieważ czas kiedy wszystko jest cross genowe zostanie zbytnio rozciągnięty. A co za tym idzie po co mieliby kupowac wersje pierwszą skoro za chwile i tak wyjdzie mocniejsza.

      • To zależy co ile będą wychodziły nowe modele. Jeśli raz na dwa lub trzy lata to OK, ale jeśli raz do roku to będę robił jak z iPhone, czyli nabywał co drugą wersję :)

        • Biorąc pod uwagę że miałyby być droższe to taki cykl trwałbym z 5 lat.

          • Taki okres jest wg. mnie nawet akceptowalny. Biorąc moje obecne podejście do Sony. Nie wezmę już ich konsoli ani przy premierze ani w rok po premierze ponieważ zachowanie wielkiej, złej, okrutnej korporacji nie zachęcają do tego.

      • patrząc się na grupę padcast to ludzi łykają PS4pro jak pelikany... a parę miechów temu był taki lament na temat "nowej" konsoli.

  • Cieszę się, że zwróciliście uwagę na Farming Simulator 17.
    Robicie dobrą robotę. Życzę powodzenia i pozdrawiam. :-)

  • Nie ogarniam tego jak można się czepiać o trailery. Nintendo to samo robi, no i cała masa trollowych firm, które "claimują" jak leci.

    To osadzenie Diablo1 to z tego co mówili na blizzconie to ma być pełna wersja Diablo 1 razem z cutscenkami itp. Na blizzconie też padło pytanie czy wersja PC dostanie wsparcie dla pada... niestety "we have no plans for that"... Mnie osobiście to pad nie jest potrzebny w diablo bo mam zbindowaną mysz więc jedną ręką mogę grać :F ale unik to chciałbym mieć, tak samo jak ten system nemesis.

    Dramat z tymi ustawieniami na konsolach... teoretycznie masz jakiś wybór ale i tak jest badziewny... może czas dać jakieś opcje bo w wielu grach zmiana detali cieni daje dużego kopa do fpsów.
    Sony bardzo chce sprzedać swoje telewizory 4K... bo dość nienaturalnie lecą w te 4K olewając totalnie 60 fps w 1080p. Trochę to słabe, bo 60 klatek na prawdę wiele zmienia w grze.

    Te renderowanie środka ekranu osobno od boków jest już używane w Shadow Warrior 2... który też ma hdr. NVIDIA Multi-Res Shading http://images.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/shadow-warrior-2/shadow-warrior-2-nvidia-multi-res-shading-interactive-comparison-002-off-vs-aggressive.html

    Splinter Cell mógłby iść drogą w epizodyczne misje, taki miks Ground Zeros i Hitman.

    PCiarze to jest bardzo specyficzna grupa :P Miło, że konsolowcy mogą się cieszyć pracą w roli :F

  • Serio Piotrze nie słyszałeś nic o Nioh ? Ta gra przeżyła taki development hell, że aż cud iż z niego wyszła. Gra od samego początku miał pokazać się w 2006 roku na Playstation 3. Niestety Koei ( obecnie Tecmo Koei ) jakimś cudem zabiło ten projekt na dobre trzy lata. A dokładniej rzecz ujmując zabiło cały hype na ten tytuł i dopiero w 2009 roku coś tam napomknęli, że gra jest dalej w produkcji. Później też się nie kwapili z informacjami o tej grze aż do teraz gdzie po 7 latach zapowiedzieli iż gra wyjdzie już niebawem. Fun fact...na początku ta gra miała być tytułem musou ( taki japoński odpowiednik naszych fps'ów tylko tam nawalasz setkitysięcymilionów wrogów mieczem albo inną bronią białą zamiast pistoletem ) albo jrpg'iem pokroju Final Fantasy. Twórcy postanowili zmienić podejście do Nioh dopiero kiedy trzeci raz trafiła do kosza i zaczęli tworzyć ją od nowa. Na sam koniec postanowili zrobić z tego mokry sen fanów japońszczyzny ( no hej ) i stworzyli połączenie Onimushy z King's Field ( początki From Software ), Baroque ( gra o reinkarnacji, okrucieństwie, czyśćcu i próbie przełamania cyklu ). Proszę tylko nie mów, że o tych grach też nie słyszałeś. Tytuł ma stawiać wszystkich grających pod ścianą i zmuszać do wychodzenia z własnej strefy komfortu. Najprościej można by nazwać go Onimushą Dawn Of Dreams z poziomem trudności z Soulsów. Gra oferuje też system lootu rodem z chociażby diablo albo borderlandsów. Po walce możemy zdobyć masę różnego żelastwa ( miecze, topory, łuki, zbroje itp itd ) które posiada różne statystyki. Walka opiera się na trzech stylach szermierki ( szybki, normalny i ciężki ), które możemy dowolnie i płynnie zmieniać. Całość wpływa na ilość staminy jaką tracimy, szybkość ataków, skuteczność bloków itp itd. Jak doliczysz do tego pokaźny zestaw umiejętności które możesz dowolnie odblokowywać to otrzymujesz możliwość tworzenia własnych konfiguracji który przebija Soulsy albo Diablo 2 z palcem w nosie. Polej to sosem z summon'ów które będą pomagać nam w walce ( naleciałości po musou ) i masz ogólny rozmach z jakim ta gra wpada na nasze salony.

    A co do samej strony technicznej to gra od samego początku oferuje dwa tryby w jakich możemy się nią bawić. Jeden stawia na lepszą rozdzielczość ( 1080p ) i poziom detali ( więcej trawy hue hue hue )...ale zamyka klatki w limicie trzydziestu. Jak ktoś woli podziwiać widoczki to ten tryb jest idealny dla niego. Druga opcja oferuje nam grafikę w more less 720p ( twórcy planują jednak celować w 900p ) ale za to odblokowuje nam się licznik fps'ów. Wtedy gra działa w czystych 60 niezmonconych niczym fps'ów. W sam raz dla fanów bardziej dynamicznego podejścia do walki i PVP ( tak ta gra oferuje mega miodne pvp ) w którym każdy ruch ma znaczenie. To oczywiście w wersji na podstawowe PS4.

    PS4Pro otrzymuje już na starcie 1080p w trybach ACTION i Movie. Więc na lepszej wersji konsoli te tryby różnią się już tylko FPS'ami. Jeden standardowo będzie działał w 30 a drugi w 60. Do tego dojdzie jeszcze jeden tryb dla fanów wodotrysków albowiem gra będzie posiadała możliwość odpalenia gry w "prawie 4k". Całość będzie działała w 3840x2160 i 30 fpsach. Niby konsola ma wtedy upscale'ować braki żeby wsio pięknie wyglądało na pełne 4k ale jak to wyjdzie, przekonamy się po premierze.

    • Taki komentarz to złoto, więc oczywiście daję go na wyróżnienie. Dzięki za super merytorykę jak zawsze, Jacek!

    • przypadkiem dema Nioh nie było na PS4 przez jakiś czas?

      • Było i to nawet dwa razy. Za kazdym razem było troche inne. No i po przejściu go otrzymaliśmy specjalne itemki do użycia w pełnej wersji. Byly to jednak demka na ograniczony czas.

  • Dishonored 2 ponoć mają wysyłać dzień wcześniej... to może jest szansa jeszcze w ten sam dzień albo w sobotę na granie.

  • Hej wam jako że dostałem 3 kody do bety steep od Ubisoft to wam je daję kody są na xboxa jednak beta trwa do 14.11.2016 mam nadzieję że ktoś skorzysta, mi się gra podoba spędziłem w grze już kilka godzin, zupełnie inna niż SSX ale dla mnie strasznie miodna

    2FCJK669WTWK
    8B6QLHZBUGME
    ERE2MCZUPL46
    Pobierz teraz na Xbox One.
    Otwarta beta będzie dostępna
    do 14 listopada (20.00 CET).

  • Przypomniało mi się: Dawid, odrobina nowej zawartości do BF1 będzie niedługo, w grudniu ma wyjść darmowe DLC Giant’s Shadow czyli mapa z wrakiem Hindenburga. I dzięki za pozdrowienia :)

Przeczytaj też