X
    Kategorie: PADcast

PADcast #198 – Niezależni i piksele.

A także subpiksele i aberracje.

Jak możecie wiedzieć z fejsbóka, zmiany w dziale hjuman resorses, o których wspominaliśmy dwa odcinki temu, weszły w życie na dobre i w naszej ekipie pojawił się nowy członek, którego możecie kojarzyć z czeluści internetów. Oczywiście, napisanie kto to w tym miejscu było by policzkiem wymierzonym w twarz mody na click-baity, więc nic nie mówię (/piszę), jednocześnie tworząc (prawdopodobnie) pierwszego na świecie listen-baita. Hasztag innowacje jakich nigdy nie było, hasztag gdzie mój technologiczny Nobel. Jednakże! pojawienie się owej postaci nie jest jedynym powodem, dla którego powinniście przesłuchać PADcast #198, albowiem rozmawiamy o mocy atrakcji, jakie zapewniło nam Pixel Heaven; możecie dowiedzieć się, jak przecięty Kowalski zapatruje się na VRy, a także jak Robert wglądał po krótkim rendez-vous z nie jedną, ale dwiema czapami konia (czytaj: Oculus VR oraz HTC Vive). Pogadaliśmy też o czającym się za rogiem E3 oraz EA PLAY 2016, czyli E3 organizowanym przez EA dla EA – ich ego najwyraźniej już dawno przestało mieścić się ścianach siedzib wszystkich oddziałów firmy na świecie, ale przecież nie zaszkodzi jeszcze troszkę go połechtać i dać panom z EA Sports więcej czasu na jaranie się tym, jak wygląda nowa Fifa. Która, zupełnym przypadkiem, nie jest już oparta o REWOLUCYJNY oraz NAJLEPSZY silnik EA Ignite, ale dostała po łbie młotem z napisem UNIFIKACJA i teraz trawa sponsorowana jest przez ODMROŻENIE (przepraszam, musiałem) od panów z DICE. Ponadto, Dawid pograł w Overwatcha, a gdzieś po drodze dumaliśmy nad kontrowersyjnym tematem pół-generacji konsol, którą zapewne ujrzymy na E3. No i jeden z nas robił herbatę, ale tego pewnie nie usłyszycie, bo Dawid jest magikiem audio (oraz wróżbitą internetów), więc zafundowałem Wam po prostu małe behind the scenes. Zamykając wywód: PADcast #198 przychodzi do Was z następującym zestawem instrukcji: Słuchajcie! Pobierajcie! Szerujcie! I bawcie się dobrze.

Co w odcinku?

Tematy:

  • Pixel Heaven 2016
  • VR
  • E3 2016 – nasze oczekiwania
  • E3 2016 – rozkład jazdy
  • Fifa 17 zostanie oparta o Frostbite 3. Podobnie jak mózgi szefostwa EA.

Gry:

  • Overwatch

Pobierz:

Piotrek Modzelewski: Mocno zajarany motoryzacją człowiek, który funkcjonuje dzięki herbacie i coca-coli. Nie mam ulubionego gatunku - gra po prostu musi mieć w sobie to "coś". I nie chodzi mi o The Thing wyskakujące z pudełka.

Komentarze (4)

  • htc vive i oculus mają po 1080x1200 na oko. Ten Oculus to przypadkiem nie był dk2 czy coś takiego.

    "nie chcę VR!" i dźwięki tupania nóżką... nikt nie ma zamiaru wam wciskać vr.

    Tomasz głos rozsądku w tym padcaście :)

  • Dobry odcinek, dołączenie Tomka do ekipy wyszło podcastowi na plus.
    Super ,ze będzie wspólne śledzenie E3 :-)

  • Konferencje jak zwykle oglądać będę z Wami. Tomek fajnie uzupełnia Waszą trójkę, oby tak dalej.

  • Niewiarygodne, że po pierwszym odcinku nowy kolega okazuje się najjaśniejszym punktem podcastu. Człowiek ma pojęcie o branży i rynku w przeciwieństwie do fanbojów ze starej ekipy. Panowie zacznijcie więcej sprawdzać zanim coś powiecie. Piotrek nie powinien się wypowiadać o VR jeśli nie próbował. Spotkałem już sporo osób które krytykowało do momentu aż założyli VIVE na głowę i zagrali w łucznictwo w The Lab. Immersja w tych grach jest najlepszym doznaniem growym. Piotrek tak często mówi że liczy się dla niego immersja, klimat, to coś w grze a nic nie równa się z VR pod tym względem. Człowiek który uwielbia gry wyścigowe nawet nie zdaje sobie sprawy jak wspaniałą rzeczą na VR w ProjectCARS jest możliwość spojrzenia w zakręt zanim się skręci kierownicę. Co do argumentu Tomka że problemem VIVE jest wymagane miejsce do gry to chciałbym przypomnieć że to nie przeszkodziło KINECT sprzedać milionów szt. Oceniacia rynek gier przez Polski pryzmat co jest całkowicie błędne. Ostatnio oglądałem mieszkania w Polsce i w Polsce można kupić 52m2 3 pokojowe mieszkanie. W Niemczech mieszkania 90m2 3 pokoje to norma, nawet da się kupić/wynająć 120m2 2 pokojowe. Tutaj prawie każde mieszkanie ma jedno pomieszczenie minimum 25m2. Producenci gier i konsol nie produkują sprzętu z myślą o krajach które przynoszą im jakieś kilkuprocentowe dochody.

Przeczytaj też