X
    Kategorie: PADcast

PADcast #333 – Trzy po trzy

Odcinek pełen trójek.

To chyba najbardziej wypakowany grami odcinek w historii PADcastu, chociaż niechlubny kalendarz publikacji na pewno dołożył tutaj swoją cegiełkę (ciii!). Niemniej zanim przeszliśmy do rozprawy z hitami tej jesieni, pomówiliśmy o premierze PS Portal i PS Slim, końcu Mody na Microsoft i bardzo niemiłych doniesieniach od twórców Destiny.

Ale no tak, wspominaliśmy coś o grach. Zaczynamy od rozczarowania – nowa Forza Motorsport, później z piekła do nieba, czyli Baldur’s Gate 3. Dalej wizyta do historycznego Baghdadu, czyli Assassin’s Creed Mirage. Mało? Dobrze, lecimy dalej. Lies of P, czyli dlaczego soulslike w świecie Pinokio to najgorętsza tegoroczna premiera w GamePassie. Spider-Man 2, kolejny dowód na to, że Insomniac na swoich plecach dzielnie ciągnie tę generację. I na deser Alan Wake 2, gra-doświadczenie, czerpiąca garściami z różnorakich mediów kultury i wspaniale zrywająca z tradycją survival horrorów.

Całość to ponad 3h treści, które, mamy nadzieję, godnie wypełnią czas oczekiwania do kolejnego odcinka. Dzięki, że z nami jesteście i do następnego!

Tematy:
  • Koniec Mody na Microsoft
  • Destiny – zwolnienia w Bungie
  • PS5 Slim nie takie slim
Gry:
  • Forza Motorsport
  • Baldur’s Gate 3
  • Assassin’s Creed Mirage
  • Lies of P
  • Spider-Man 2
  • Alan Wake 2

Pobierz:


Subskrybuj:

Za hosting podcastu dziękujemy naszemu partnerowi technologicznemu, firmie dhosting.pl.

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (1)

  • Tak słuchałem Piotrka w temacie Forzy i chciałem zadać takie może głupie pytanie (choć z tego co mi się wydaje Piotrek chyba i tak tu nie zagląda, ale i tak zapytam). Czy po tym idiotycznym początku gry, w którym twórcy traktują gracza, jak 5letniego idiotę, który pierwszy raz gra w grę wyścigową, zmieniłeś Piotrek ustawienia asyst? Wiem że to głupie pytanie, ale jak tak słuchałem narzekań na model jazdy, to jedyne wytłumaczenie dla mnie jest, że tego nie zrobiłeś. Ta gra z włączonymi defaultowymi asystami ma gorszy model jazdy od najnowszego The Crew. I nie, to nie był komplement dla The Crew. Zero przyjemności. Dopiero po wyłączeniu wszystkich asyst robi się spora przyjemność. Co najwyżej ABS można zostawić włączony. Fajnie czuje się blokowanie kół, nie ma oczywiście funkcji jak w GT7, bo nie ma tak fajnego pada, ale triggery (podobnie jak w poprzedniej forzy) ładnie dają znać, kiedy zblokują się koła. Moje wrażenia nowej Forzy nie są lepsze od waszych, ale też nie powiedziałbym, że to gra tragiczna. Na chwilę obecną to bardzo nierówny tytuł, zarówno od strony wizualnej, jak i technicznej. Kampania jest słabiuteńka, levelowanie samochodów to debilny pomysł, ale powiedzieć, że model jazdy jest słaby? Model jazdy to jeden z większych atutów tej gry. Co do AI, to jest to dziwna sprawa. Na pewno jest lepiej niż z poprzednią Forzą Motorsport gdzie AI w ogóle nie widziało gracza i jeździło tak, jakby go nie było. Ale też jest coś nie tak z tym ai. Ogólnie to wciąż dobra gra, ma świetne multi i swoje dobre aspekty. Ale mimo wszystko wciąż brakuje jakości gier od MS.

Przeczytaj też