X
    Kategorie: PADcast

PADcast #199 – E3 2016

Konferencjami po twarzach.

PADcast #199 ląduje i jest solidnym grubasem. Jak zapewne wiecie, bogowie elektronicznej rozrywki mają swoje święto, które zamyka się w dwóch znakach: E3. Oczywiście, nie można było go zorganizować w Europie, a trzeba było ogarnąć je za oceanem, w Los Angeles (fun fact: które jest także Last City On Earth w Destiny). Jak co roku więc, czekało na nas przekleństwo konferencji odbywających się w porach, które w normalnym człowieku rodzą żądze, by w najbliższym otoczeniu zrobić live-action terminu „dantejskie sceny”, ale co zrobisz, jak nic nie zrobisz – taka fanaberia wydawców i taka waga Amerykańskiego rynku, nie pomalujesz.

Zaczęło się od EA Play, czyli własnego E3 od EA, które w tym roku wypięło się na spęd growego plebsu w LA i postanowiło być ultrahipsterskie, robiąc imprezę w dwóch miastach na raz. Po co – nie wiem, bo na ich konferencji nie było niczego, co mogłoby zginąć w tłumie na E3 i specjalnie na tym stracić, ale kto bogatemu zabroni, ale dość już o jednym wydawcy. PADcast #199 jest jednym z najobszerniejszych odcinków w historii naszego radosnego wydawnictwa, ale chyba tego można było się spodziewać – EA, Bethesda, Microsoft, Ubisoft (którego tegoroczna konferencja znana jest także jako królewskiego kalibru paździerz), Sony oraz nuta Nintendo, wprowadzona przez Tomka, to raczej spory zasób tematów.

Podobnie jak w zeszłym roku, zdecydowaliśmy się nie omawiać wszystkich konferencji po kolei, a postawiliśmy na skakanie po grach, poczynając od tych, których premiera jest najbliżej, kończąc na tych, które nawet daty takowej nie posiadają (patrzę na Was, Sony). Wyszła bardzo konkretna kompilacja tytułów i pomimo Roberta, próbującego utrzymać nas w ryzach, nie wyrobiliśmy się ze wszystkimi tematami – zabrakło miejsca na tematy okołogrowe oraz omówienie wszelkiej maści nowinek technicznych (XBOX One S, Project Scorpio, PlayStation VR, pominięte milczeniem PlayStation 4 Neo). ALE ponieważ nie są to błahe sprawy, do wszystkich wrócimy już za tydzień, w PADcaście okraszonym splendorem, szampanem i konfetti, czyli dwusetnym odcinku naszego podcastu.

Co w odcinku?

Tematy:

  • Parafialne
  • Gry, które wyjdą na do końca 2016
  • Gry, które wyjdą w I połowie 2017
  • Gry, które wyjdą w II połowie 2017
  • Gry, które wyjdą kiedyś

Pobierz:

Piotrek Modzelewski: Mocno zajarany motoryzacją człowiek, który funkcjonuje dzięki herbacie i coca-coli. Nie mam ulubionego gatunku - gra po prostu musi mieć w sobie to "coś". I nie chodzi mi o The Thing wyskakujące z pudełka.

Komentarze (20)

  • Polecam poczytać komentarze osób które jarają się nową Zeldą.
    Dla nich rewolucją są rzeczy które my widzieliśmy 10 lat temu.

    • A dla wszystkich innych rewolucją jest posiadanie gier bez patchy day1, które u Nintendo są normą od lat ;D

    • W odcinku wyjaśniam trochę, mam nadzieję, dlaczego te zmiany tak nas, fanów cieszą. Główna rozgrywka w tej serii to są daugeony i zagadki środowiskowe. Reszta to tak naprawdę dodatki, ale istotnie wpływające na rozgrywkę. Po dodaniu nowych elementów, te najważniejsze składowe gameplay'u mają szansę być jeszcze lepsze niż do tej pory.

      • Zabawne jest to ze tamten komentarz napisałem przed odsłuchaniem odcinka :)

  • Co do nowych konsol bo trzeba to omówić... Scorpio i Neo. To jest coraz bardziej jak z PCami. W przypadku PC nie masz generacji tylko komponenty i jak chcesz grać w najlepszej jakości to kupujesz grafę ze średniej półki lub wyżej i grasz w 1080p 60 fps lub więcej. Jak nie masz kasy albo nie masz kręćka na punkcie grafy itp to bierzesz coś tańszego. Wsteczna kompatybilność to nie problem. Nowe konsole własnie tym są, taki steam box, na którym można grać we wszystko co na PS4 i X1 dotychczas wyszło. Dla PCiarzy to nie jest nic nowego, dla konsolowóc to "mind blown" bo jak tam można :>

    Trzeba powiedzieć też, że konfa M$ była dobra dla graczy na PC :)
    Sony natomiast pięknie pokazało jak komercyjna konfa biznesowa może mieć w sobie trochę duszy i artyzmu... piekne to było bo gry są sztuką.
    Jedna istotna rzecz, która musi umrzeć to jak podczas gameplaya pokazują salę i publiczność albo jakiś faciów co stoją z padami, jakby kogokolwiek to obchodziło. Tu sony znów dobrze zrobiło po prostu dają osobne ekrany na orkiestrę, typa co gra i gameplay.
    Ciekawa sprawa jest też sprawa z HDR bo na konfie M$ już było mówione o grach korzystających z HDR technologii, a na PC show pokazywali bardzo malutki kawałek z Dooma w HDR i wygląda bardzie ciekawie.

    Nie rozumiem tego ciągłego jęczenia na temat innowacji, rewolucji, cudów... Jesteście świadomi jak bardzo trudno jest coś zmienić, żeby było nie dość, że innowacyjne to jeszcze dobrze działało. To zazwyzaj jest parę elementów na dekadę, które potem sa udoskonalane i stają się standardem. Nie lubię jak ciągle się klepie ten bzdurny temat o innowacjach bo jakby Mafia czy Girsy miały coś zupełnie innowacyjnego to znów bylby ból dupy, że jest inny.
    Doom jest dobrym przykładem jak coś tak starego jak klasyczny shooter może dawać ogromną radochę bez wymyslania koła na nowo.
    Pomijam, fakt że główna innowacja w świecie gier jest przez was totalnie hejtowana.

    Więcej gier niż czasu na granie.

  • Nie podoba mi się, że tak od czapy nazwałeś "zwyrolem" Jason VandenBerghe. Co to w ogóle za teksty co to za poziom? Za dużo czasu na xbox live z 12 latkami?

    • To było trochę przerysowane z mojej strony i trochę pół żartem, koleś trzepnął mi po oczach podbrzuszem i tanim swetrem, więc zrozum mnie trochę ;)

      • Podbrzuszem? Typ wyszedł na scenę pogadał, przedstawił tego drugiego co robił gameplay i poszedł ze sceny.

          • Trey Parker i Matt Stone... kolesie którzy mają totalnie wyjebane.

          • Ale jak mu wypłynął brzuch spod sweterka. Miliony osób, miliony westchnień ;-)

          • to zwykly cham, zapomnial ze nie jest u siebie na kanapie tylko na E3 i sie bęben wylał hehe, to lekcewazace zachowanie i tyle, DJYano ma racje, chamstwo trzeba wytykac palcami :)

  • Ta Wasz formuła podsumowania E3 jest świetna i sprawdza się doskonale ;-)
    Jako fana Nintendo bardzo cieszy mnie dołączenie Tomka do Waszej Ekipy.

  • bardzo dobre podsumowanie, propsy, szkoda ze nie ma na nagraniu Szarego, chcialbym uslyszec jego zdanie na temat konferencji MS ale takze i Sony bo reszta nie pokazala nic ciekawego.

  • Formuła super. W natłoku informacji mogły pouciekać daty premier. Dzięki takiemu przedstawienia chronologicznie można się dowiedzieć na co się szykować w najbliższych miesiącach.

Przeczytaj też