X
    Kategorie: PADcast

PADcast #156 – U progu E3 2015

O takiej porze PADcastu jeszcze nie było!

Z racji tego, że o naszej standardowej porze wypuszczania odcinka PADcastu będą trwały już konferencje na targach E3 2015 w Los Angeles, postanowiliśmy wyjątkowo wypuścić odcinek w niedzielny wieczór. Jest on krótszy niż zazwyczaj, po to abyście mogli przesłuchać go jeszcze przed poniedziałkowymi konferencjami, do czego gorąco zachęcamy!

Przypominamy, że w poniedziałek ok. godziny 18:20 rozpoczynamy nasz specjalny stream, na którym usłyszycie nasz głos i transmisje wideo z najważniejszych konferencji. Oto rozpiska transmitowanych przez nas konferencji:

  • Microsoft – 18:30
  • EA – 22:00
  • Ubisoft – 0:00
  • Sony – 3:00

Do zobaczenia i usłyszenia!

Co w odcinku?

Tematy:

  • Microsoft bez Crackdowna, Quantum Break i Scalebound na E3
  • Remake Ratcheta wygląda genialnie!
  • Oculus i Microsoft podpisują umowę
  • Logitech z kierownicami do PS4 i Xboxa One

Pobierz:

   

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (9)

  • DOOM... id tech 6. Wygląda zajebiście ale martwią mnie 2 rzeczy... brakuje mi tego metalowego odczucia bo muzyka to nie jest thrash metal tylko normalny jakiś instrumental wolałbym, żeby było jakieś dobre łojenie, a nie sztampowo jak w innych grach.
    Druga sprawa to ten edytor, mam nadzieję, że będzie normalnie działać na PC bo robić takie rzeczy na padzie to jak cięcie sobie żył tępym nożem. Jak ktoś zrobi DotA w Doomie to będę super happy :D
    No i trzecia rzecz generalnie to ta strona bethesdy do modów... trochę to śmierdzi płatnymi modami, czuć smrodek no ale zobaczymy co z tego będzie bo o ile konsolowcy będą przywiązani do tego systemu to na PC nikt Ci nie zabroni ładować pliki z innego źródła.

    Dishonored 2... :O :O :O :O :O KCEM!

    Fallout 4.... teraz hype train to dopiero rozpierdoli...

    Teraz wracam do wyra

    • A ja nigdy nie rozumiałem i nie zrozumiem złości na płatne mody. Nikt moderowi nie każe wstawiać modów z ceną, ale jeśli ktoś chce spróbować swoich sił i zarobić na dobrym modzie, to czemu nie. Dajmy młodym i kreatywnym ludziom wiatr w żagle, niech zarabiają, rozwijają się, a skończy się nuda z odgrzewanymi kotletami. Nie każdy chce być zauważony i przejęty przez developera, niktórzy w ten sposób mogą stworzyć własne studia, opierając finanse na modach do istniejących produckji. Ja jestem za i to bardzo.

      • Bardziej to polegało na tym w jaki sposób valve to zaimplementowało i ile gówna to zrodziło... mody są nadal szarą strefą i mają bardzo dużą taryfę ulgorą bo są za darmo, jak kasa wchodzi w gre to wszystko się komplikuje. Mówię przede wszystkim o PC, bo mody na konsolach są bardzo ograniczone i często tylko za pośrednictwem creatorów w grze. Jakby ktoś zaczął sprzedawać skinny do SF4 z postaciami marvela to byłby shitstorm, a tak wszyscy przymykają na to oko.

  • Bethesda tak jak się spodziewałem, ma szansę wygrać u mnie opinię "najlepsza konfa E3 2015". Ale:
    Doom nigdy tak nie będzie wyglądał na konsolach, pewnie na PC też dostanie downgrade i będzie płacz i lament
    Fallout 4 - tak jak się spodziewaliśmy trailer pokazywał właściwie gotową grę. Powinno być dobrze.
    Dishonored 2 - dla mnie zapowiedzi bez gameplayu nie mają znaczenia, gra nadal nie istnieje.
    ES:Legends - jestem bardzo zainteresowany
    Fallout Shelter - już zainstalowane, ale niestety nie pograne.

    Ale ogólnie lista gier bardzo mocna, i cieszy mnie że na ekranie wokół loga Bethesda nadal widnieje logo Quake, więc wiedzą że tą markę w swoim portfolio mają.

    • ten Shelter to tylko na ejpla jest, więc na razie to mogę sobie darować.
      Jak zwykle użytkownicy windows phona (hej szymon) zostali całkiem olani bo nawet apka z pip boyem nie będzie dostępna.

  • Patrząc na wymagania PC pod oculusa to one są bardzo średnie... GTX 970 to karta ze średniej półki. Mowa jest o teraz, za rok jak wyjdzie Oculus to 970 będzie jak nic, więc nie wiem czemu tak bardzo spinacie się odnośnie tych wymagań...

    Co do wygody oculusa i zakładania czegoś na głowe to równie dobrze można powiedzieć, że nie jesteś zainteresowany jazdą na motocyklu bo musisz kask nociś a jest nie wygodny... takie dopieprzanie się do szczegółów.

    Carmack chciałby żeby oculus zapieprzał w 144 fpsach i 4k minimum...

  • No ale manulanie machać gałą jest o wiele fajniejsze... ja tam gram z sekwencyjną bo nie mam sprzęgła ale używam gały zamiast manetek bo mimo wszystko fajnie to odczucie...

Przeczytaj też