X
    Kategorie: PADcast

PADcast #151 – Jeden z dziesięciu

Nowa generacja mordobicia.

Obiecany niedawno gość (Piotr Kuldanek z podcastów Rozgrywka i Fantasmagieria) dotarł do naszego wirtualnego studia i wspomógł ekipę (tym razem w postaci Roberta i Piotrka) w omawianiu najważniejszych informacji ostatnich 7 dni. A było tego całkiem sporo – od kolejnej dramy z Wiedźminem 3 (spokojnie, tym razem nie chodzi o trawę), przez analizę aktualnej sytuacji Nintendo aż do Pana Ośmiornicy.

Na wrażenia z Wolfensteina musicie poczekać jeszcze tydzień, ponieważ Piotrek nadal czeka na wersję pudełkową. Za tydzień razem z Szymonem i Dawidem wspólnie omówią dodatek we trzech. W tym odcinku poprosiliśmy także naszego gościa do podzielenia się wrażeniami z Mortal Kombat X.

Co w odcinku?

Tematy:

  • Wiedźmin 3 już sprzedawany w Emiratach Arabskich
  • THPS5 – nowy Tony Hawk wygląda…
  • Plany wydawnicze EA
  • Project Cars – jak działa na konsolach i PC?
  • Wasteland 2 z darmowym upgradem, prezentuje się dobrze
  • Nintendo nad kreską, skromnie atakuje rynek mobile
  • Kilka słów o House of Wolves

Gry:

  • Mortal Kombat X

Pobierz:

   

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (8)

  • MKX też pojawił się na Twitchu przed premierą i banowali konta ludzi, którzy grali w story mode. Można było za to swobodnie grać w VS czy vs cpu byle by nie story.

    Killzone 2 gówno wygląda jak ten render... jakie Wy screeny widzieliście.

    Akurat określenie "in engine" jest całkiem serio, bo to nie jest gameplay ale CGI wyrenderowane na silniku, przy pomocy shaderów, fizyki itp, które dostępne są na danym silniku. To samo jest ze wszystkimi demami np "Unreal Engine 4 Matinee Fight Scene" możesz sobie zaciągnąć jak masz UE4 i otworzyć projekt i masz tam wszystkie assety, nie jest to gameplay tylko render CGI na silniku. Więc teksty "in engine" są bardzo często oddają moc silnika, co nie znaczy, że gra tak będzie wyglądać.

    Co do pCARS.... to nie FoV się ustawia jak nie chcesz kierownicy tylko powinno być w opcjach wyłączenie modelu kiery i rąk... no chyba, że na konsoli tego nie ma. Tak samo jest opcja wyłączenia obramowania kasku z widoku z kasku. Patrząc na digital foundry do wersje na konsole w deszczu i max ilośći przeciwników to twardo cisną po 25 klatek no i xbax leci w 900p.
    Na konsoli pCARS ma ustawienia na medium generalnie.

    DLC do Destiny 138zł... Wiedźmin 3 na PC 129zł...

  • Dobry podcast jest dobry. Dzięki za trud który w niego wkładacie ;>

  • Świetna robota Panowie , rozpływam się słuchając padcastu i tym oto płynnym przejściem z miłą chęcią robię przelew na 0,7 :) Zdrówko !

  • To był, nie oszukujmy się, dobry odcinek. Świetny gość, w końcu Cooldan to, nie oszukujmy się, nie byle kto. Co do Destiny, to jednak, nie oszukujmy się, nuda, przecież tam, nie oszukujmy się, non stop robi się te same misje. To było dobre na początku, ale po 34h na PS4 i ponad 200 na Łoniaku powiedziałem sobie nie oszukujmy się, ileż można. I nawet ten dodatek nie będzie nie oszukujmy się, niczym nowym, poza miejscem socjalistycznym pozostaną te same planety. Przecież to jest, nie oszukujmy się, recycling lokacji najgorszego sortu. Jeśli kogoś to bawi - dobrej gry życzę, ale mnie to już po prostu, nie oszukujmy się, znudziło.

    • Nie oszukujmy się, dobry komentarz jest, nie oszukujmy się, dobry!

  • Ten cooldan jest wszędzie. Poszukałem przez google jakiegoś podcastu by sobie słuchać przy eksploracji Witchera 3, a tu znowu on :D

Przeczytaj też