X
    Kategorie: PADcast

PADcast #149 – Made in China

Udana ekspansja asasynów.

Zeszły tydzień nie obfitował w pozytywne informacje. Xbox One sprzedaje się słabo, główny projektant serii Borderlands opuścił Gearbox, a plotki (już niestety potwierdzone) o anulowaniu Silent Hills również nie napawają optymizmem.

Na szczęście humory wszystkim poprawiło opowiadanie o nowym zwiastunie/gameplayu z Mad Maxa, który wygląda rewelacyjnie. Gra ma potencjał, by zaprezentować wiele świeżych mechanik i już nie możemy się doczekać, by ich spróbować. Zresztą typowy, madmaxowy klimat aż wylewa się z ekranu.

Druga część podcastu obfituje w opowieści Szymona, który uratował growy honor naszej ekipy, dzieląc się wrażeniami z kolejnego dodatku do Evil Within, Assassin’s Creed Chronicles: China oraz bety Fable Legends.

Wieść gminna niesienie, że za tydzień w PADcaście pojawi się gość. Do usłyszenia!

Co w odcinku?

Tematy:

  • MS na E3 skupi się na first party
  • Xbox One sprzedaje się słabo
  • Gearsy trafią na Xbox One
  • 2k australia zamknięte + główny projektant opuszcza gearbox
  • Silent Hills anulowane, PT znika z PS Store 29.04.
  • Mad Max wygląda bosko.

Gry:

  • Evil Within Consequence DLC
  • Assassin’s Creed Chronicles: China
  • Fable Legends (beta)

Pobierz:

   

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (7)

  • Dzięki za odcinek, wszystko fajnie, tylko musicie trochę czasami hamować Szymona, bo strasznie się rozgadał o pierdołach przy Fable Legends, już któryś raz moim zdaniem za bardzo się zagłębia w szczegóły sprawiając, że szybko tracę zainteresowanie tematem. A co do Mad Maxa, to trailer niezły, ale ja nie byłbym aż tak optymistyczny, prócz świetnie zrealizowanych pościgów i klimatu z filmów widzę tam niestety strasznie sztywne animacje postaci oraz typowe misje "jedź tam, przywieź mi tamto". + Te parę lat temu taki system walki mi nie przeszkadzał, ale dzisiaj mam dość tego, że przeciwnicy grzecznie czekają w kolejce na swoją kolej i mam nadzieję, że również w nowym Batmanie jakoś to usprawnią.

  • Jestem ciekaw co Piotr myśli o nowym DiRT Rally. Codemaster poszło tym razem na full symulację.

  • PSX to moja ukochana konsola :D
    PS2 było spoko ale mimo wszystko złote lata "peasant gamingu" :P to jest PSX (nie PSOne, jeżeli mówisz PSOne to jesteś nabem)

    Nowy Unreal Tournament to zupełnie inny sposób robienia gry... KAŻDY kto zaciągnie UE4 może robić mapy i assety do UT, masz całe strony dokumentacji i tutoriali co jak robić itp. Magisterkę mam ziązaną z UE4, to sobie też zaciągnąłem przy okazji nowego UT... kurde nawet w tym stanie alpha gra na moim kompie wygląda i śmiga zajebiście.
    UT to nie jest już gra tylko bardziej platforma dla twórców i fanów szybkich shooterów. To będzie jak DotA 2, co nie jest niczym złym bo akurat DotA 2 ma najlepszy system mikrotranzakcji jaki dotychczas powstał. Ubi i EA oraz właściwie wszyscy inni powinni się od nich uczyć.
    W przeciwieństwie do LoL'a w DotA 2 masz wszystkich bohaterów, nie musisz niczego kupować, a 99% przedmiotów do gry jest robiona przez graczy, a nie valve. Myślę, że to jest coś o czym myśli Epic, co jest dość logiczne patrząc, że taki LoL ma 70 milionów graczy, a ich turnieje przyciągają ok 30 milionów widzów.

  • @Dawid - Spash Damage to nie tylko Brink (który nie był taki zły w sumie). Mają doświadczenie, to oni zrobili multiplayer do RTCW, darmowe Enemy Territory, oraz ET: Quake Wars.

Przeczytaj też