X
    Kategorie: PADcast

PADcast #126 – Czysty fun

Radość z zachodzącego Słońca.

Największym wydarzeniem tego odcinka jest niewątpliwie powrót Szymona w jakości HD. Mamy nadzieję, że Wasze uszy i urządzenia do odtwarzania. Następny na liście do poprawy audio jest Piotrek, co miejmy nadzieję nastąpi już niebawem :). Nie samą formą jednak człowiek żyje, więc wypadałoby co nieco napisać na temat zawartości podcastu.

Standardowo obrywa się Sony, które przynajmniej dostaje plusa za próbę ratowania twarzy. Kto jednak spodziewa się samych narzekań, pozytywnie się zaskoczy – ostatnie zapowiedzi od Blizzarda i Rockstara nie pozwalają na malkontenctwo, podobnie jak 16 darmowych DLC do Wiedźmina 3 czy nowe wieści o Mass Effect 4.

Alfa Evolve, Beta The Crew, Gamma… ekhem, Sunset Overdrive – to ograne przez nas produkcje w zeszłym tygodniu. Szczególnie dużo uwagi poświęcamy tej ostatniej, choć kto sądzi że produkcja dostała łatkę system sel(l)era i 10/10, ten może się zawieść.

To wszystko na dziś, do usłyszenia!

Co w odcinku?

Tematy:

  • PS Plus na grudzień i styczeń – powrót do normalności
  • SharePlay nie dla wszystkich
  • Update 2.0.1 naprawia Rest Mode
  • Aktualizacja listopadowa dla XB1
  • Overwatch – nowy FPS od Blizza
  • GTA V to teraz także FPS. Tak jakby.
  • 16 DLC do Wiedźmina 3
  • Wieści o Mass Effect 4

Gry:

  • Alfa Evolve
  • Beta The Crew – podejście drugie
  • Sunset Overdrive

Przydatne linki:

Pobierz:

   

Robert Fijałkowski: Prowadzący podcast, entuzjasta dobrych fabuł, klimatu w grach i technologicznych detali. Możesz mnie znaleźć naTwitterze.

Komentarze (14)

  • Łooo jezu jaka on ma jakość audio :o miazga miazga miazga! W końcu można wrócić do słuchania. Jeszcze Pan Dawid wróci i będzie najlepszy podcast. Pozdrawiam

    • A jeszcze jak zmienią tą zarośniętą pajęczynami sondę i uaktualnią listę premier, to będzie wypas ;)

  • Zaraz zabieram się do słuchania, ale po rozpisce gier widzę, że brak Lords Of The Fallen. Wszyscy grają oprócz Was? :)

    • Nikt z naszej ekipy nie jest po prostu wkręcony w takie klimaty, to i na siłę nie ogrywaliśmy :)

  • Jeżeli chodzi o różne bajerki to bardzo bym chciał, żeby powszechny stał się photomode z ps4, to jest można powiedzieć nowa generacja ;] screenshotów. W Wiedźmine 3 jakby to dodali... O_O
    W mordorze jest dostępne na wszystkich platformach i jest to zajebiste. Sporo ułatwia bo na PC jeżeli chcesz takie rzeczy robić to trzeba komentami konsoli, tak jak to było w skyrimie.

    Team Fortres 2 jest fpsem... nie wiem czemu ciągle mówicie, że to tpp ;] Overwatch jest dokładną zrzynką, nie ma tak nic z moby. Overwatch w ogóle mnie nie interesuje, styl graficzny ma zajebisty, całkowicie blizardowy podbity do full hd.
    Jak oglądałem blizzcon to Metzen przed trailerem prawie miał załamanie nerwowe, zrobił taki hype i ja wam powiem, że wszyscy myśleli, że to będzie Warcraft 4.... chyba największy zawód tego roku. Jak zobaczyłem trailer (ten cgi) to pomyślałem, że blizz robi jakiś pełny metraż. Trailer poza tym, że pięknie zrobiony, jest całkowicie debilny... strzelanina bez sensu i jakiejkolwiek konkluzji. Zwykle jak blizz robi trailer to jest zajebisty pod kątem wizualnym i merytorycznym, tutaj to był poziom głupiej kreskówki.
    Overwatch na pewno będzie sukcesem albo przynajmniej na początku będzie duże zainteresowanie bo wchodząc na teren TF2 blizz robi to co nowe mmo wchodząc na teren WoW'a - zwracają się do ludzi, którzy mają niesamowite przywiązanie do tytułu (i masę czapek).

    Najlepszy F2P ma Valve... DOTA 2 to jest wzór do naśladowania, giera jest 100% darmowa, masz dostęp do wszystkich postaci (a nie jakiś rotacje, sezony, triale itp gówna), a jedyne rzeczy, które się kupuje to wizualne duperele, które nie mają żadnego wpływu na grę.

    GTA w prawdziwym FPP.... jeszcze bardziej jaram się GTA niż wcześniej, to zupełnie zmienia sposób widzenia świata, bo w FPP wszystko wydaje się większe niż w TPP gdzie kamera lata nad głową.

  • Słucham Was jarających się GTA i mnie olśniło. GTA V jest zrobione pod oculusa!

  • Jak można to prosiłbym o link do trailera GTA V w wysokim bitracie.

  • Co do GTA5 (dla jasności: gram na X360 i instalacji na HDD i pendrive):
    Któryś z Was mówił że nie ma pop-up, i faktycznie prawie go nie ma ale zauważyłem jadąc np. TIRem (przy widoku
    z najdalszej kamery) pojawianie się z nikąd jadących z naprzeciwka samochodów - jakieś 80 metrów przed nami;
    co jest WIELCE słabe.
    Nie rozumiem też tego powszechnego zachwytu na tą grą biorąc OGROMNE jej ułomności takie jak (w skrócie rzecz ujmując):
    - mechanika poruszania się ,zwłaszca pieszo, oraz wymianę ognia - to wszystko jest DUŻO za wolne w reakcjach na nasze naciśnięcie przycisku i często niedokładne (np. nie "przykleja" nas tam gdzie "celujemy")
    - praktycznie kompletną liniowość i blisko zerową swobodę w wykonywaniu danej misji - przynajmniej tych głównych misji
    Podsumowując: duży i świetny, pod wieloma względami, świat to za mało kiedy przy tym nie ma dobej mechaniki naszych działań oraz swobody w realizacji zadań; dla mnie to gra na 7+/10.

  • Oferta PS+ na grudzień i styczeń wygląda naprawdę nieźle (zwłaszcza w stosunku do tego, co dostawaliśmy do tej pory), ale prócz tej niby dobroci ze strony Sony, można rozważyć inny scenariusz: w listopadzie, mija rok od premiery PS4. Spora grupa konsumentów, która kupowała konsolę w dniu premiery, zakupiła też abonament Plusa na rok. W związku z czym, Sony chcąc ich zachęcić do przedłużenia subskrypcji na kolejny rok, musiała rzucić trochę lepszym stuffem. W kolejnych miesiącach, sytuacja pewnie wróci do normy i znowu będziemy raczeni kolejnymi badziewnymi pikselami...

    PS1. First Light to samodzielny dodatek - ma swoją ikonkę w menu konsoli. I nie spojleruje podstawki - to bardziej takie wprowadzenie do Second Sona...

    PS2. Pewnie macie już temat (AC Parity) na kolejny odcinek ;) :D

    • "mikro" transakcje w grach, za które musisz wywalić pełną cenę to jest po prostu splunięcie w twarz.

      • Problemem nie są mikropłatności same w sobie (chyba, że robi się z tego P2W), tylko umieszczenie ich w grze, która nie powinna jeszcze trafić na półki. Unity, z jednej strony poraża wielkością, designem i złożonością świata (i ogromną ilością zawartości dodatkowej - znajdźki, misje, listy, własne lokum, itp...), a z drugiej atakuje takimi babolami i niedopracowaniem, że odechciewa się grać...

Przeczytaj też