PADcast #246 – Dawna magia

Piotrek Modzelewski

Mocno zajarany motoryzacją człowiek, który funkcjonuje dzięki herbacie i coca-coli. Nie mam ulubionego gatunku - gra po prostu musi mieć w sobie to "coś". I nie chodzi mi o The Thing wyskakujące z pudełka.

Zobacz także:

  • Vramin

    Lata temu na imprezie u znajomego, gdy orbitowaliśmy już naprawdę wysoko, ktoś włączył Tekkena (nie pamiętam którego) na PS2. Intro wyglądało świetnie. Byłem wtedy pecetowcem (jak widać z tego się wyrasta) i serię znałem słabo. Przy wyborze postaci nie wiedziałem kogo wybrać, ale przypomniała mi się dziewczyna, która uratowała małego kotka. Grając Asuką i mashując przyciski szło mi tak dobrze że pokonałem znajomego który grał swoim ulubionym od lat Leiem. Koty górą ;))

    A Yoshimitsu przypomina mi binja z “LonNieDynu” Mieville’a :P

    https://uploads.disquscdn.com/images/ebdb255a8746024b41b4afb6bdf2aa5c35f3199df78fe99e0d7c1464609790b5.jpg

  • Krzysztof Kotarba

    340zł za snes mini czyli będą sprzedawać po 600 albo i 1000zł… Chciałem kupić mini nesa dla mojej siostrzenicy, żeby mogła sobie pograć w klasyki i uczyć się na dobrych gierkach, a nie mobilnych gównach jak to bywa z dziećmi dziś.

    Star Citizen… brak słów, wtf.

    Gram Nekrusem od zera, jestem ciekaw jak meta się rozwinie bo są tam ciekawe skille i zastanawia mnie czy będą sensowne budowy nekrusa wojownika/tanka albo takiego z kosmicznym regen hp i skillami używającymi hp.
    Inna sprawa, że nic nie tracisz nie kupująć nekrusa. Diablo nadal będzie dostawać wszystko za free nie ważne kim bedziesz grać.
    Zabawne jest to, że ludzie krzyczą na temat necro za 15€ ale nikt nie czepia się, że zwierzaczki do WoWa kosztują po 20€, a nic nie wnoszą generalnie do gry.

    Tekken 7 jest zajebisty…. Ostatni tekken w jakiego łoiłem to był T3 na PSX, jedna z niewielu gier gdzie nie skipowałem intro. Nawet kupiłem sobie taniego arcade sticka… trudno się w to gra nie powiem.

  • Arczi

    Spiderman raczej nie powinien mieć problemu z ogarnięciem sprawy z misjami. Po prostu, gameplay, który widzieliśmy był jedną z misji głównych. Całkiem długą i dynamiczną, ale była to jedna olbrzymia misja główna. Jeśli taką misję zaczniemy, to będziemy mieli jedynie opcję abondon mission, czyli wrócić do momentu sprzed początku całej misji. Reszta “boków”, zbierajek, sidequestów będzie standardowo rozlokowana po mieście. I jak to w piaskownicach bywa, wybór należy do gracza, na czym chce się skupić.
    Temat zamkniętych lokacji to zupełnie inna bajka. Widząc możliwości pajęczaka w grze podejrzewam, że takowych może nie być. CHyba że jakieś olbrzymie lokacje a la fabryki, hangary…

  • I’d Buy That for a Dollar

    Witam ekipę. Chcę zgłosić taki pomysł do podcastu: proponuję co podcast, lub co np. dwa wybrać i omówić jedną grę nieco starszą, która już przeszła do klasyki, lub bardzo wam się podobała w przeszłości. Jest teraz duży naciska na wsteczną kompatybilność. Co więcej żyjemy w Polsce, a tu PCMR jest bardzo silny i ma ogólnodostępny remaster na współczesnych kompach, tj. bibliotekę super gier z poprzedniej generacji, które są obecnie za grosze w cyfrze i działają 1080/60FPS/ultra. Oto moja propozycja na pierwszą pogadankę, gra o której chętnie bym posłuchał od was: Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction. Właśnie ogrywam i powiem szczerze: super gra, świetna grafa, bawię się świetnie. Mając do wyboru np. badass’a Sama Fishera czy bucowatą Alloy, na 100% wybiera Sama. Pozdrawiam.

  • billie

    Panowie – genialne! Zainspirowaliście mnie historią prehistorycznego użytkownika, że mogę Was przecież wrzucać na telefon i do biegania jak znalazł! Dzisiaj Już wypróbuję przy drugiej części tego odcinka.

  • Dzięki za odcinek panowie

  • Marcin Fx

    W przypadku Star Citizen zastanawiający jest fakt, że głównymi jęczycielami są jacyś redaktorzy, blogerzy itp. Jakoś cała reszta nie narzeka specjalnie i płaci dalej. Nie zastanawia was to, że to nie oni mają problem tylko wy?